Gdańsk - Długa Grobla 10
W naszej ofercie m. in. : Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, kręgielnia, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy, parking, zwierzęta domowe są akceptowane, kort tenisowy, monitoring wokół obiektu, dostawa artykułów spożywczych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, taras, prywatny parking, codzienne sprzątanie, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, ogrzewanie, jazda konna, dostęp do Internetu, parking na miejscu, pokoje rodzinne, plac zabaw, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, pokoje dla alergików, kajakarstwo, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, całkowity zakaz palenia, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, wędkowanie, parking dla osób niepełnosprawnych, Wi-Fi, park wodny, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, winda, windsurfing, bezpłatny parking, dostęp za pomocą kluczy, pokoje dźwiękoszczelne, sklep na miejscu, transfer z lotniska, bezpłatne Wi-Fi, piesze wycieczki, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, transfer na lotnisko, plac zabaw dla dzieci, transfer, Możliwe wystawienie faktury.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 16:00 a kończy o godzinie 10:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu TriApart Nova Grobla 1 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Goście otrzymają umowę wynajmu, którą należy podpisać i zwrócić do obiektu przed przyjazdem. Jeśli goście nie otrzymają umowy na czas, powinni zadzwonić do firmy zarządzającej obiektem pod numer telefonu podany w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Please note that a surcharge of PLN 30 applies for check-in between 20:00 to 22:00, a PLN 100 for check-in between 22:00-00:00 and a PLN 150 for check-in between 00:00 to 07:00. Please inform TriApart Szafarnia Marima in advance about your arrival time. Arriving without notice may lead to waiting for the keys delivery for 1. 5 hours or longer. When travelling with pets, please note that an extra charge of PLN 150 per stay applies.Dostępne pokoje:
Apartament 4 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 44 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Gdańsk - TriApart Nova Grobla 1, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.3892155